gdzie kupic polubienia super lajki instagram reels

Instagram Shoutout co to ?

Instagram od wielu lat zajmuje jedno z czołowych miejsc w serwisach społecznościach a co za tym idzie marketingu sieciowym.


Niezależnie od tego w jakiej branży pracujesz, znajdzie się dla Ciebie miejsce na tej platformie.


Aktualnie ponad 60% firm korzysta z możliwości reklamy swoich usług właśnie na Instagramie.


Daje on wiele możliwości na promowanie swoich profili czy produktów. Jedną z bardziej skutecznych możliwości zwiększenia zainteresowania profilem czy produktem jest korzystanie z Shoutout.


Czym jest Instagram Shoutout?


To inaczej promocja swojego profilu, firmy, wyrobów etc. za pośrednictwem mediów społecznościowych innych użytkowników.

Najprościej mówić reklama, która działa na zasadzie linku do innego profilu, który ktoś chce wesprzeć lub lepiej poznać za pośrednictwem swojego konta.

Celem Shoutout na Instagramie jest zawsze zapewnienie drugiemu profilowi (który jest wspierany) większej liczby kliknięć, polubień i fanów.



Co zyskujesz korzystając z Shoutout?


Przede wszystkim zyskujesz uwagę dla swojego profilu, nowych obserwujących oraz dodatkowe zasięgi.


Dzięki temu, że twoje treści promowane są na innych profilach Twój własny ukazuje się jako bardziej zaufany i wiarygodny.


Instagram shoutout Jak to działa?


Przede wszystkim poprzez publikację zdjęcia/story na stronie profilu na instagramie jednocześnie oznaczając Twoją markę.

Istnieje również możliwość zaprezentowania Twoich produktów lub udostępnienie jednego ze zdjęć i oznaczenie Twojej marki/strony.


Shoutout na Instagramie zwykle przyjmuje profil użytkownika A, który tworzy post lub historię zawierającą zdjęcie lub @ wzmiankę o użytkowniku B.


Jeśli jest to shoutout biznesowy, post użytkownika A może zawierać zdjęcie lub wideo konkretnego produktu lub usługi, które sprzedaje Użytkownik B.


Rodzaje Shoutout


Dla zwiększenia sprzedaży i promowania marki


Shoutout post ze zdjęciem produktu

Można uznać je za typową reklamę produktu. Polega na opublikowaniu zdjęcia produktu/usługi przez użytkownika A oraz @wzmiankę o użytkowniku B. Szczególnie skuteczne gdy chcemy zwiększyć sprzedaż produktu/usługi.


Post shoutout bez zdjęcia produktu

Instagram jest platformą wizualną, dlatego zalecane są posty z użyciem zdjęć, Daje to szansę obserwatorom na bezpośrednie sprawdzenie Twojej oferty w akcji. Jednak nie musisz publikować posta opartego na zdjęciach, aby twoje Shoutout IG mogły odnieść sukces.


Istnieje możliwość załączenia @wzmianki o użytkowniku B w opisie zdjęcia użytkownika A przy jednoczesnym zachęceniu obserwatorów do zajrzenia na profil użytkownika B.

Shoutout na Instagram stories


Publikowanie shoutouts na stories daje większą swobodę i elastyczność w promowaniu produktu/usługi, dając szansę na jego pełną prezentację. Jest również bardziej personalne.


Posty dla zwiększenia liczby obserwujących


Poza promowaniem marki, która sprzedaje produkty lub usługi, istnieje również możliwość zastosowania Shoutout dla pozyskania większej liczby obserwujących na Instagramie .


Wielu większych użytkowników promuje tych mniejszych udostępniając ich profile i załączając @wzmianki z zachęceniem do odwiedzenia profilu.


Przynosi to obopólne korzyści, użytkownik A zyskuje wiarygodność oraz większe zaufanie wśród obserwatorów. Użytkownik B natomiast zyskuje dodatkowe zasięgi oraz zwiększenie liczby obserwujących.


Czy warto?

Oczywiście, ze warto. Jest to jedna z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promowania stony, produktów czy usług na Instagramie. To również łatwy i skuteczny sposób na zwiększenie liczby obserwujących na. Mogą pomóc Ci dotrzeć do odpowiednich odbiorców i uzyskać więcej zaangażowanych obserwujących na swoim profilu na Instagramie.