Zależy Ci na błyskawicznej wysyłce? Oto co możesz zrobić

Total
0
Shares
masowa korespondencja tresci

Upowszechnienie się technologii cyfrowych rozszerzyło możliwości dotarcia z reklamą do potencjalnych klientów. Jednak konsumenci – znudzeni lawiną nieprzydatnych i niepasujących do ich preferencji informacji – coraz częściej ignorują elektroniczne komunikaty reklamowe. Z odsieczą przychodzi direct mailing. Czym się charakteryzuje? Co możesz zrobić, jeśli zależy Ci na błyskawicznej wysyłce komunikatów reklamowych?

Direct mailing – najważniejsze możliwości i korzyści dla przedsiębiorcy

 

Direct mailing polega na dostarczeniu komunikatów reklamowych (listów, ulotek, katalogów czy też próbek produktów) bezpośrednio do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów. Nad przekazami w formie elektronicznej ma tę przewagę, że jest mniej ignorowany. Wiele osób wciąż poświęca czas, by przejrzeć zawartość tradycyjnej skrzynki pocztowej. To szansa dla przedsiębiorcy, by zapaść w pamięć i dotrzeć z ofertą do potencjalnego klienta.

Chociaż rewolucja cyfrowa trwa w najlepsze, direct mailing to narzędzie, które oferuje wiele możliwości. Pozwala przede wszystkim na personalizację komunikatu. Dostosowany do adresata przekaz jest z jego punktu widzenia bardziej wartościowy. Odpowiada bowiem jego potrzebom i preferencjom, rozwiązuje problem potencjalnego klienta. Nawet jeśli ostatecznie nie skorzysta on z oferty, komunikat pozwoli zbudować pozytywne relacje.

Co więcej, direct mailing daje możliwość testowania niewielkim kosztem różnych rozwiązań. Czasem niewielka zmiana jest w stanie zdecydowanie zwiększyć sprzedaż. Dlatego nie warto bać się eksperymentować. Direct mailing charakteryzuje się również wysoką mierzalnością. Dzięki temu jak na dłoni widzisz, które z rozwiązań przynoszą najlepsze efekty. Pozwala to zoptymalizować kampanię marketingową pod względem rentowności i opłacalności.

Błyskawiczna wysyłka? To możliwe!

 

Direct mailing ma wiele zalet. Żeby jednak przyniósł wymierne rezultaty, należy zadbać o kilka kwestii. Jedną z nich jest wysyłka. Jeśli zależy Ci na błyskawicznej wysyłce, wystarczy zrobić jedno. Zlecić ją wyspecjalizowanej w tym zakresie firmie zewnętrznej. Elastyczne podejście podmiotów świadczących usługi obsługi kampanii direct mailingowych sprawia, że szybko i terminowo realizują one zarówno małe, jak i duże projekty.

Co ważne, firma zewnętrzna dysponuje rozbudowaną siecią kontaktów. Nadanie przesyłek zleca więc sprawdzonym operatorom pocztowym lub firmom kurierskim. Dzięki temu zyskujesz pewność, że przygotowana kampania dotrze do adresatów w jak najkrótszym czasie, a wszelkie obejmujące ją materiały nie ulegną zniszczeniu w transporcie.

Dodatkowo firma zewnętrzna najczęściej dysponuje wyspecjalizowanym zapleczem magazynowym. Zapewnia on bezpieczeństwo materiałom przekazanym przez klienta.

Outsourcing obsługi kampanii direct mailingowych – zakres wsparcia

 

Na rynku nie brakuje firm, które zajmują się obsługą kampanii direct mailingowych. Zakres ich wsparcia najczęściej obejmuje nie tylko wysyłkę, ale także szereg innych czynności. Wyspecjalizowanemu podmiotowi zlecić można m.in. druk i personalizację przesyłek. Dzięki temu przedsiębiorca zyska atrakcyjnie wykonany komunikat, dostosowany do odbiorców.

Wiele firm zewnętrznych oferuje również usługi pakowania i kopertowania przesyłek. Dysponują bowiem nie tylko wykwalifikowanym personelem, który z należytą starannością i ostrożnością wywiązuje się ze swoich obowiązków, a także specjalistycznymi narzędziami. Ułatwiają one pakowanie i kopertowanie przesyłek, a co za tym idzie usprawniają ich wysyłkę. Zewnętrzny podmiot może się nawet zająć dołączaniem do zestawów bezpłatnych próbek produktów.

Na tym jednak nie koniec. Firmy świadczące obsługę kampanii direct mailingowych zajmują się bowiem również falcowaniem i konfekcjonowaniem przesyłek, a także raportowaniem przeprowadzonych działań. Współpracując z rzetelnym podmiotem, zyskujesz więc kompleksowe wsparcie. Dzięki temu Twoja kampania direct mailingowa ma szansę odnieść sukces.